Adobe AIR 15.0.0.293 Final + SDK – موتور اجرای نرم افزار های ساخته شده با ادوب ایر

Adobe AIR 15.0.0.293 Final + SDK   موتور اجرای نرم افزار های ساخته شده با ادوب ایر

Adobe AIR 15.0.0.293 Final یک Runtime مرتبط با فعالیتهای سیستم ایجاد میکنه! در اینصورت شما در هر لحظه و در هر  مکان توانایی استفاده از این مجموعه رو خواهید داشت! و این عملا اولین  قابلیت یک برنامه تحت Desktop رو برای برنامه‌های شما فراهم میکنه! اما  علاوه بر این فرق ساختاری تفاوت‌های دیگه هم هست که این دو پروژه رو بکلی  از همدیگه متمایز میکنه.


آنچه که باید از Adobe Air بدونیم :

اولین نکته ای که باید در مورد Adobe  Air در نظر گرفت این هستش که شما در این Runtime قابلیت استفاده از فایل ‌های Swf,Htm,JS,Css,…. در کنار هم دیگه رو خواهید داشت. این قابلیت عملا  شما رو به IDE یا توانایی خواصی محدود نمی‌کنه!
این Runtime به صورت Cross – OS طراحی  شده. در حقیقت شما بعد از طراحی Application خودتون میتونید اون رو برای OS ‌های مختلف Deploy کنید.
Adobe Air مجموعه تکامل یافته ای از  فرامین Java Script و Action Script رو در اختیار برنامه نویس قرار میده.  این عمر قابلیت‌های بیشتری رو در اختیار Developer قزار خواهد داد.در حال حاظر Adobe AIR چیز نا آشنایی به  حساب نمیاد و مدتیه که به عرصه وارد شده. اما خیلی‌ها هستن که یا این  تکنولوژی اصلا براشون جالب نیست, و یا اینکه هنوز مفهوم اصلی این تکنولوژی  رودرک نکردن. و از اونجایی که محتوای وب فارسی هنوز مطالب زیادی در مورد  این تکنولوژی ارایه نداده خیلی از برنامه نویس‌ها هم زحمت یه همچین کاری رو  به خودشون نمیدن.

لینک های دانلود

دانلود رایگان با لینک مستقیم

دانلود از لینک کمکی

دانلود - نسخه SDK با لینک مستقیم و حجم 164 مگابایت

دانلود - کمکی از سایت سازنده ( Mirror Link )

رمز فایل

 www.downloadsoftware.ir

منبع:

 www.downloadsoftware.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نرم افزار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:Adobe AIR, | 10:27 | نویسنده : A.A |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.